Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: Polityka prywatności
ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE! Więcej produktów, więcej informacji, łatwiejsze zamawianie i ZAWSZE AKTUALNA OFERTA!!! 
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Jak kalkulować ceny?

Eleganckie gadżety z duszą Nina Ricci

Urodzona w Turynie w 1883 roku Maria Nielli stała się Niną Ricci po przyjeździe do Paryża. Jej dom, pracownia oraz salon Haute Couture został założony w 1932 roku przy Rue de Capucines w Paryżu. Jej technika, cięcia, równowaga i materiały nadawały kobietą prostego stylu. Jej syn, Robert Ricci, stworzył dział perfum w 1941 roku. Coeur-Joie pojawił się w 1946 r. Jego butelka zainicjowała wieloletnią współpracę domu z twórcą kryształów Lalique, który w 1948 roku stworzył słynną butelkę L'Air du Temps. Koronowany kryształowymi gołębiami ucieleśniał miłość i wolność. Zapach stał się ikonicznym zapachem domu. W 1954 roku Jules-Francois Crahay, asystent projektanta Madame Ricci zastąpił ją jako dyrektor artystyczny. Styl domu stał się uporządkowany. Krzywe podpisu jego sylwetki wydłużono. Kolokcja Crocus z 1959 roku i słynny kostium o tej samej nazwie były trumfalnym sukcesem. The House kontynuuje rozwój linii Mademoiselle Ricci, składającej się z modeli demicouture, ktore są zapowiedzią linii gotowej do użycia. Projektant Gerard Piart zastąpił Julesa-Francoisa Crahaya w 1964 r. Przez następne trzydzieści lat jego wizja Haute Couture celebrowała ekstrawagancką kobietę, a jego gotowe do noszenia ubrania znalazły lojalne, podążających za najbardziej stylowymi kreacjami kobiety. Do dziś upominiki i gadżety Nina Ricci cieszą kobiety na całym świecie, a możliwość personalizacji grawerem daje możliwość przekazywania jej wizji i elegancji Twoim klientom.

Cena: - Sortuj: Na stronie:

  Znaleziono produktów: 300

Eleganckie gadżety z duszą Nina Ricci

Urodzona w Turynie w 1883 roku Maria Nielli stała się Niną Ricci po przyjeździe do Paryża. Jej dom, pracownia oraz salon Haute Couture został założony w 1932 roku przy Rue de Capucines w Paryżu. Jej technika, cięcia, równowaga i materiały nadawały kobietą prostego stylu. Jej syn, Robert Ricci, stworzył dział perfum w 1941 roku. Coeur-Joie pojawił się w 1946 r. Jego butelka zainicjowała wieloletnią współpracę domu z twórcą kryształów Lalique, który w 1948 roku stworzył słynną butelkę L'Air du Temps. Koronowany kryształowymi gołębiami ucieleśniał miłość i wolność. Zapach stał się ikonicznym zapachem domu. W 1954 roku Jules-Francois Crahay, asystent projektanta Madame Ricci zastąpił ją jako dyrektor artystyczny. Styl domu stał się uporządkowany. Krzywe podpisu jego sylwetki wydłużono. Kolokcja Crocus z 1959 roku i słynny kostium o tej samej nazwie były trumfalnym sukcesem. The House kontynuuje rozwój linii Mademoiselle Ricci, składającej się z modeli demicouture, ktore są zapowiedzią linii gotowej do użycia. Projektant Gerard Piart zastąpił Julesa-Francoisa Crahaya w 1964 r. Przez następne trzydzieści lat jego wizja Haute Couture celebrowała ekstrawagancką kobietę, a jego gotowe do noszenia ubrania znalazły lojalne, podążających za najbardziej stylowymi kreacjami kobiety. Do dziś upominiki i gadżety Nina Ricci cieszą kobiety na całym świecie, a możliwość personalizacji grawerem daje możliwość przekazywania jej wizji i elegancji Twoim klientom.

Duch kobiecości w upominkach

Dom nabył swój obecny adres 39 Avenue Montaigne w 1979 roku. Couture i Perfumes zebrały się pod jednym dachem, a parter poświęcony był nowiutkiemu butikowi Nina Ricci. W 1998 r. House stał się częścią rodzinnej firmy PUIG z siedzibą w Barcelonie. Długoletni dystrybutor perfumerii Nina Ricc w Hiszpanii PUIG chciał utrwalić dziedzictwo domu. Uruchomienie w 2006 roku nowej linii perfum Nina to senna ewokacja budząca kobiecość. To echo pierwszego zapachu Niny, hołd Roberta Ricci dla jego matki. Sukces nowego perfumu potwierdził ducha Ricci. Po Olivier Theyskens Perter Copping został nazwany Creative Director of the House. Jeko styl przywrócił miękki i lekki duch kobiecości. Guillaume Henry zastąpił go w 2015 roku. Kolekcja jesień/zima 2015-2016 byłaby jego pierwszą propozycją Nina Ricci.