cookies-image
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: Polityka prywatności

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

Gadżety CacharelLuksusowe prezenty i zestawy biznesowe Cacharel

Wszystko zaczęło się w 1958 roku, gdy Jean Bousquet, urodzony w Nimes krawiec przyjechał do Paryża, aby założyć mały biznes.

Szył damskie spodnie. W 1962 r. nazwał swoją fimrę imieniem ptaka z Camargue - Jean Cacharel. Rok późnej odniósł swój pierwszy sukces, gdy fotograf Peter Knapp zrobił zdjęcie legendarnej krepińskiej różowej koszuli! Zdjęcie trafiło na okładkę magazynu Elle, a koszula została nazwana "le Cacharel". Emmanuelle Khan i Corinne Sarrut zostają zatrudnieni do projektowania kolekcji. W 1968 roku Sarah Moon, młody nieznany fotograf spotyka Jan Bousquet. To początek dobrej współpracy, którą dodatkowo wspiera publicysta Robert Delpire. Ich czwórka rodzi świat Cacharela. Powstają romantyczne koszule oraz prezenty biznesowe...

Cena: - Sortuj: Na stronie:

Obrazek wskazujący na brak zdjęcia

nie znaleziono produktów

Subtelne i romantyczne gadżety reklamowe

... Po wprowadzeniu pierwszych kolekcji odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej Jean Bousquet otrzymiuje nagrodę Oscara w dziedzinie eksportu. Po tym wydarzeniu dywersyfikuje swoją działalność i wyodrębnia markę perfum Anais Anais. Pierwszy zapach do dziś pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się zapachów na świecie. W 1969 roku wypuszczony został najnowszy zapach Amor Amor Forbidden Kiss. Na początku 2000 roku Cacharel podjął poważną decyzję o zmianach. Aby ponownie znaleźć kreatywną energię swojego początku, utalentowanie projektanci Clements-Ribeiro pozwalają uczestniczyć Cacharelowi w Paryskim Tygodniu Mody i ponownie odnieść sukces.
W 2009 roku belgijski projektant Cedric Charlier projektuje romantyczne kolekcje z precyzyjnymi cięciami na 4 pory roku. W listopadzie 2009 Cacharel porpisuje umowę licencyjną z włoską grupą AEFFE (Alberta Ferretti, Philosophy, Moschino, Pollini...), wówczas największy i najsilniejszy dom mody otwiera drzwi na arenę międzynarodową.
Obecnie Cacharel sprzedawany jest w sieci multibrandowych sklepó we Francji i na całym świecie (Barneys, Saks, Harvey Nochols, le Printemps...), tak jak nowi projektanci Dawei Sun i Ling Liu prezentują nową kolekcję wiosna-lato 2012 i wracają do tradycyjnych trendów świeżości, romantyzmu i kobiecości.