cookies-image
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: Polityka prywatności

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

Organizacja konferencji – o czym należy pamiętać?

2018-07-30

Gadżety plażowe z nadrukiem - giftyonline.pl

Kongresy czy konferencje branżowe, naukowe bądź handlowe to dla uczestników możliwość uzupełnienia wiedzy i poszerzenia kontaktów. Jak jednak sprawić, aby o wydarzeniu było głośno na długo po jego zakończeniu? Dowiedz się, jak przygotować udany event, którego organizacja będzie dopięta na ostatni guzik.

Od czego zacząć organizowanie konferencji?

Organizacja konferencji to proces rozłożony w czasie. Aby o niczym nie zapomnieć, warto sporządzić listę i następnie konsekwentnie – punkt po punkcie – wykreślać zrealizowane zadania. Jak przebiega organizacja konferencji krok po kroku? W uproszczeniu można uznać, że składa się ona z dwóch etapów.

Konferencje – organizacja pierwszego etapu:

Jeżeli organizujesz kongres lub konferencję po raz pierwszy, to dużym wsparciem mogą być dla Ciebie pracownicy obiektu, który wybrałeś.

Organizacja konferencji – przygotuj dodatkowe materiały!

Organizacja konferencji dla firm składa się też z drugiego etapu – przygotowania pakietu konferencyjnego. To zestaw upominków i materiałów, który zostanie wręczony uczestnikom. Mimo że dziś jest on już standardem, to nie należy go traktować po macoszemu.

Paczka obrandowanych materiałów wpisuje się w działania podejmowane w celu budowy pozytywnego wizerunku firmy relatywnie niskim kosztem. Jakie są inne – równie istotne – korzyści płynące z przygotowania takich pakietów?

Pakiet konferencyjny powinien być tak skomponowany, aby odzwierciedlał wartości Twojej firmy, np. podkreślał jej proekologiczne podejście do biznesu.

W jakie materiały konferencyjne warto zainwestować?

Etui na identyfikator ze smyczą

Skoro organizacja konferencji dla firm to także przygotowanie dodatkowych materiałów dla uczestników, to możesz zastanawiać się, jakie produkty zamówić. W skład pakietów konferencyjnych powinny wchodzić użyteczne przedmioty – takie, z których uczestnicy będą mogli korzystać na co dzień, również podczas konferencji. Oto 4 propozycje:

1. Artykuły piśmiennicze

To jeden z najbardziej oczywistych elementów pakietu konferencyjnego. Artykuły piśmiennicze z nadrukiem logo są pożądane, funkcjonalne i – mimo powszechnego wykorzystywania komputerów – wciąż niezbędne w wielu sytuacjach. Nie musisz jednak decydować się na standardowy długopis reklamowy. W zależności od charakteru konferencji możesz zamówić pióro wieczne z logo firmy lub do długopisów dodać zakreślacze w intensywnych, żywych kolorach.

2. Upominki do biura Powerbank z logo

Organizacja konferencji musi przebiegać bez opóźnień, gdyż jej uczestnikami będą właściciele lub przedstawiciele firm? Zadbaj nie tylko o kwestie organizacyjne, ale również o to, aby w torbach konferencyjnych znalazły się upominki, które będą mogły być wykorzystywane w biurowym środowisku. Do takich gadżetów należy choćby obrandowany pendrive czy powerbank z logo. Możesz też kupić rozgałęziacze USB – w biurach wciąż są one niezastąpione.

3. Ekologiczne gadżety Notes z bambusową okładką

Interesuje Cię organizacja konferencji dla firm, podczas której poruszane będą zagadnienia związane z odpowiedzialnym i proekologicznym podejściem do biznesu? Nie pozwól sobie na faux-pas – zamów ekologiczne artykuły piśmiennicze. Możesz do nich dokupić ekologiczne notatniki, tworząc w ten sposób atrakcyjny zestaw. Zamiast standardowych torebek konferencyjnych wybierz ekologiczne torby. One również mogą zostać obrandowane, a Ty – jako organizator – zadbasz o swój wizerunek.

4. Torby konferencyjne Aktówka Dolphin

W skład pakietu wchodzić mogą też torby konferencyjne z nadrukiem lub torby na laptopa. To praktyczny i jednocześnie niebanalny upominek dedykowany zwłaszcza biznesowym uczestnikom kongresów. Przy zamawianiu akcesoriów do laptopa pamiętaj, aby wybrać różne rozmiary. Dzięki temu każdy z uczestników otrzyma torbę dopasowaną do wielkości posiadanego urządzenia.

Pamiętaj, że organizacja konferencji krok po kroku obejmuje zamówienie identyfikatorów dla uczestników. Przydadzą się zatem smycze reklamowe. Dodatkowym gadżetem mogą być również dopasowane do wydarzenia breloki reklamowe.

Organizujesz konferencję? Wybierz produkty od giftyonline.pl

Organizacja konferencji to duże przedsięwzięcie logistyczne. Jeżeli chcesz, aby Twoja lista zadań się skurczyła, już dziś zapoznaj się z naszą ofertą – znajdziesz u nas różnorodne produkty, które mogą być elementem ciekawych pakietów konferencyjnych.

Zdjęcie newsa Zdjęcie newsa Zdjęcie newsa Zdjęcie newsa Zdjęcie newsa
Zdjęcie newsa
Zdjęcie newsa
Zdjęcie newsa
Zdjęcie newsa
Zdjęcie newsa